Σάββατο 26 Αυγούστου 2017

Αναρωτήθηκα για τις δικές μου επιτυχίες. και.. τα νεώτερα...







Αναρωτήθηκα για τις δικές μου επιτυχίες.  Βόλλεϋ, πινγκ - πονγκ πριν.  Και είχαμε μπει Β' Εθνική μού φαίνεται...

Αλλά, σαν της μικρής δεν είναι...

Πετάει στην άκρη του κόσμου το

κορίτσι μας...

Lalio


Υ.Γ. 

και... συνέχεια στα νέα: 






ΓΙΑ ΤΗΝ 9η ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΔΑ


14

2
Ολοκλήρωσε τις υποχρεώσεις της στον όμιλο η αντιπροσωπευτική μας ομάδα που συμμετέχει στην Πανεπιστημιάδα της Ταιπέι με μια ακόμα ήττα, αυτή την φορά από τις ΗΠΑ.
Η Ελλάδα κατέλαβε την 5η θέση στον όμιλό της και θα αγωνιστεί πλέον για τις θέσεις 9-12.
Στον σημερινό αγώνα η διαφορά δυναμικότητας ήταν τεράστια ανάμεσα στις 2 ομάδες. Οι Αμερικάνες πολύ εύκολα πήραν τα ηνία από την αρχή και επιβλήθηκαν της εθνικής μας με 18-3 (4-0, 5-0, 4-1, 5-2).
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
Η Ελλάδα είχε 3/25 σουτ, 0/1 στον παραπάνω και 0/1 πέναλτι. Οι ΗΠΑ είχαν αντίστοιχα 18/32 σουτ και 0/3 στο παραπάνω.
Τζούρκα , 7/25 σουτ (28%)
Κόλλια σε 13′, 0/1 σουτ
Δουρέκα σε 13′, 0/2 σουτ και 1 αποβολή
Μπαλάτσα σε 15′, 0/2 σουτ και 2 κλεψίματα
Μαμόγλου, σε 23′ 1/4 σουτ
Αντωνίου, σε 20′ 0/2 σουτ
Μπενέκου, σε 30′, 0/4 σουτ και 1 αποβολή
Ανδρουτσέλη, σε 11′ 1 κλέψιμο
Κολτσίδα σε 23′, 1/3 σουτ και 1 αποβολή
Παπαναστασίου, σε 24′ 1/2 σουτ
Κοντογιάννη σε 19′ 0/5 σουτ
Αύριο παίζουμε στον πρώτο αγώνα με την Ν. Ζηλανδία. Με νίκη θα παίξουμε για την 9η θέση με τον νικητή του αγώνα Μ. Βρετανία-Αργεντινή. Αντίθετα, με ήττα θα παίξουμε για την 11η θέση με τον χαμένο του πιο πάνω αγώνα.
.............................
ΠΗΓΗ! 
http://www.pisina.net/%CE%93%CE%99%CE%91-%CE%A4%CE%97%CE%9D-9%CE%B7-%CE%98%CE%95%CE%A3%CE%97-%CE%A3%CE%A4%CE%97%CE%9D-%CE%A0%CE%91%CE%9D%CE%95%CE%A0%CE%99%CE%A3%CE%A4%CE%97%CE%9C%CE%99%CE%91%CE%94%CE%91/


2 σχόλια:

Κυκλαμίνα είπε...

Εκεί που έφτασαν, λίγο δεν είναι!
Καλή επιτυχία στα υπόλοιπα.
Κάτι κληρονόμησε η ανηψιά από την θεία, οπότε, μην αναρωτιέσαι!
Πες μας, ντε, περισσότερα για τα δικά σου!
Δε μπορεί να μην έχεις φωτογραφίες!
Φιλιά και Καλημέρα! Καλό Σ/Κ!

lalio laliou είπε...



Υ.Γ. Καλέ, δεν βγάζει στο μέηλ τα σχόλια... Ααααααααααααααα... πρέπει να μπαίνω εδώ να τα βλέπω!!Δεν παίζω...

Χμ... τέλος πάντων...

να πω...

Εκεί που έφθασαν... μια χαρά είναι... Η Παναγιά μαζύ τους. Νέα παιδιά ( η δική μου 20)... αποκτούν ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ... Άλλωστε, πάντα μαθαίνουμε από τις ήττες...


α... για μένα... εδώ λέω πολλά, στην Λαλιώ... Α, το καημένο το μπλογκ... 4000 τόσες αναρτήσεις... έχει τρελλαθεί!... Τέλος πάντων...

Για μένα... τι φώτο να έχω! Τότε λίγες οι φώτο, στην εποχή μου. Κι οι γονείς μου δεν είχαν πολλές φωτ. μηχανές... Λίγες... Στα αθλητικά, να έχω μία;... φώτο... (παίζοντας πιγνκ πονγκ!)... (Ίσως είμαι λίγο υπερβολική, πάντως ΔΕΝ εχω... πολλές... )

Τελικά, από μικρή ήμουν εκεί. Στα αθλητικά. Όπως και στην μουσική... Ευτυχώς. Ήταν μία καλή απασχόληση για ένα παιδί που βαριότανε... εύκολα...

Κι ήταν και ζωηρό...

ΜΠλα μπλα μπλα...

Αν βρω φώτο, μπορεί να φέρω...

Ευχαριστώ πάρα πολύ...

Φιλιά

καλημέρα,

καλό Σαβ΄κο... Χρόνια πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...