Τρίτη 22 Μαρτίου 2016

Χρήστος Αερικός!!!!!!!!!!!!!!!!! ΠΡΩΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Και πρωταθλητης ελλαδος ο χρηστος μουπερήφανη.

 Το έπαθλο!!!!!!!!!!!

 Χρήστος Αερικός!!!!!!!!!!!!!!!!! 

............................

Το πήραμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Συγχαρητήρια στον Χρήστο Αερικό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Lamprini T. 

ΠΗΓΗ!!! http://www.asp-promitheas.gr/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=66&Itemid=272




Τοξοβολία

Ο Χρήστος Αερικός, στην πρώτη του εμφάνιση με τα χρώματα του Προμηθέα, στον πρώτο φετινό αγώνα στον ανοιχτό χώρο, που διεξήχθη στο Ολυμπιακό Προπονητήριο του ΟΑΚΑ το Σάββατο 12 Μαρτίου 2016, κατέκτησε την πρωτιά στο Σύνθετο Τόξο (Compound) Ανδρών από αγωνιστική απόσταση 50 μέτρων με επίδοση 694 στα 720 (κατέχει το πανελλήνιο ρεκόρ με 699) κι εξασφάλισε τα όρια για την συμμετοχή του με την Εθνική Ομάδα στοEuropean GP 1st leg της Σόφιας τον Απρίλιο.
 
Ακολουθούν όλα τα αποτελέσματα:
 
Στις φωτογραφίες που ακολουθούν οι αθλητές του ΑΣΠ Προμηθέα Χρήστος Αερικός και Πολυξένη Μπαρούνη.

Εδώ το μπλογκ ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΕΡΙΚΟΣ: http://christosaerikos.blogspot.gr/




14 σχόλια:

Κυκλαμίνα είπε...

Για καν' το, λιανά, βρε πιδάκι μ'! Δε "λειτουργώ" και σωστά! Δεν είμαι στο Φεις, δε γλέπω!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑΑΑΑΑ!
Πότε;
Άλλη "πηγή", δεν έχεις;
Κι εσύ, τί είσαι;
Για "δώσε", όσο είμαι όρθια, ακόμα...
<3 <3 <3

lalio laliou είπε...


Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια...
Λιανά... εδώ! και πάλι,πρόσθεσα πηγή από το γκουγκλ...: http://blablalalio.blogspot.gr/2016/03/blog-post_309.html

Ο Χρήστος είναι αστέρι!!

Εγώ;... Εγώ, δεν είμαι το θέμα της ανάρτησης, αλλά το παιδί, κι η μητέρα του, από την οποία έμαθα το ευχάριστο νέο...

Εύχομαι νάσαι ΠΑΝΤΑ καλά, να προσφέρεις!!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!!!

Κυκλαμίνα είπε...

Το κατά δύναμιν... Λαμπρινή μου!
Δεν είμαι καλά, αλλά... ένα μίνι παπαγάλισμα στα δυνατά και μια σχετική εκτόνωση, την προσπαθώ.
Δεν είναι έτσι οι "προσφορές"... Μας προέκυψε, αγαπάτε με...!
Το πρώτο που σκέφτηκα:
"Αν δεν βγει πρώτος ο Χρήστος στην Ελλάδα, τότε, ποιος;"
Στάνταρ θα το είχα, αν ήξερα νωρίτερα, για τους νέους αγώνες!
Και για τους επόμενους, κρατάτε θέση και για άλλη χαρά και δικαίωση!
ΦΙΛΙ¨Α, ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ και Σκόρδα!

Αστοριανή είπε...

Συγχαρητήρια!!!!!!!!!!!!!

Είθε Πρώτος
και στην επόμενη αναμέτρηση!!!!!!!!!!

>>>...και ξέρεις, είμαι κι εγώ.........τοξότης, του Νοέμβρη.....>>>>>

Φιλιά,

Υιώτα
"αστοριανή",
ΝΥ

lalio laliou είπε...

Αστοριανή μου, ευχαριστούμε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!! Τοξότης κι εσύ!!! Ωραία, τότε θα ξέρεις πόσο δύσκολο είναι το άθλημα!!!

Είθε νάναι ΠΡΩΤΟΣ όπως τα λές, και νάναι και ΚΑΛΟ παιδί!!!!!!!!!!...

μακια...
και χαιρετίσματα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lalio laliou είπε...

Υιώτα μου.. και... ΚΑΛΩΣ ΩΡΙΣΕΣ στο μπλογκ μου!!!!!!!!!!!!!!

Χάρηκα που σε είδα στους αναγνώστες μου!!!

Μάκια

Αστοριανή είπε...

Μας προέκυψε, αγαπάτε με...! Κατερίνα

Αυτό,
είναι για την Κατερίνα μας...

που νομίζω ότι "εγκρίνει" τις...λέξεις που μου "κατεβαίνουν...

Να είσαι καλά, Φίλη μου.

Να είναι και η.."ΛΑΛΙΟ"

-μα,
που το βρήκες αυτό, Λαμπρίτσα μου/μας...

'οσο για τα πελώρια κύματα... !!!!!!!!!!!

πανέμορφα φτερά

για τα καπέλα των ωραίων κυριών...

Σας φιλώ κι από εδώ,
Υιώτα

lalio laliou είπε...

Αστοριανή μου γλυκειά...το Λαλιώ... ήταν μία έμπνευση... Ούτε κι εγώ ξέρω... ΠΩΣ μού ήρθε....

Η διακόσμηση στα μπλογκ μου, τώρα που έμαθα κάτι παραπάνω γίνεται από εκεί που λέει ΠΡΟΤΥΠΟ... Πας στο πρότυπο,πατάς το ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ... και πειραματίζεσαι... με φώτο, χρώματα κλπ...

Ένας ολοκληρός κόσμος!!

μάκια!!! Και ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ!!!!!!

Κυκλαμίνα είπε...

Προς Γιώτα!

"που νομίζω ότι "εγκρίνει" τις...λέξεις που μου "κατεβαίνουν..."

Δεν είπα όχι, αλλά δεν καταλαβαίνω (όχι μόνο σ' εσένα, αλλά και σε άλλους ποιητές) εφόσον τις έχετε, γιατί δεν τις χρησιμοποιείτε και "εις την καθομιλουμουμένην", να τις μαθαίνουμε κι εμείς, σιγά - σιγά, γλυκά, γλυκά;
Μόνο όταν αρχίζετε να γράφετε ποίηση, βγαίνουν;
Η ίδια η ζωή, δεν είναι ποίηση;
Κι όταν μιλάτε, πού τις έχετε κρυμμένες, ντε;

Έχω φίλη ποιήτρια που έχει τόμο με καλολογικές λέξεις, εκφράσεις, σύνθετες λέξεις κ.λ.π.και για να γράψει ένα ποίημα, κάνει και μήνα!
Αυτό λέγεται "κέντημα", για μένα και άλλου είδους Τέχνης!
Ποιητές με ποιητές, όμως, μπερδεύονται, σ' ένα τσουβάλι!

...Εξαρτάται το επίπεδο (μορφωτικό εννοώ), το οποίο απευθύνεσαι.
Φτωχός λαός, (όμως,πάλι στην μόρφωση), τί να καταλάβει και να του μείνει;
Αν και, πια, ούτε οι μορφωμένοι της σημερινής εποχής καταλαβαίνουν, νομίζω!
Ποιος κάθεται τώρα, ν' ανοίξει λεξικά, για να μπορέσει να καταλάβει, τι εννοούσε ο ποιητής;

Αφού τό 'χεις που τό 'χεις το ταλέντο, την γνώση και το κέντημα, δώσε ανάλυση να καταλάβουμε κι εμείς, ντε, ποιο γρήγορα, ποιο εύκολα!

Για φαντάσου, να γράφεις δυο ποιήματα!
Γελάω!
Σ'αγαπάμε, εννοείται!
Υπάρχει κάτι, "...πιο βαθύ, πιο απλό,πιο μεγάλο;" απ' την αγάπη;

Σ’ αγαπώ, δεν μπορώ
Τίποτ’ άλλο να πω
Πιο βαθύ, πιο απλό
Πιο μεγάλο!

Μπρος στα πόδια σου εδώ
Με λαχτάρα σκορπώ
Τον πολύφυλλο ανθό
Της ζωής μου

Τα δυο χέρια μου, να…
Στα προσφέρω δετά
Για να γείρεις γλυκά
Το κεφάλι

Κι η καρδιά μου σκιρτά
Κι όλη ζήλια ζητά
Να σου γίνει ως αυτά
Προσκεφάλι

Ω μελίσσι μου, πιες
Απ’ αυτόν τις γλυκές
Τις αγνές ευωδιές
Της ψυχής μου!

Σ’ αγαπώ τι μπορώ
Ακριβέ να σου πω
Πιο βαθύ, πιο απλό
Πιο μεγάλο;
(το βρήκα έτοιμο και σε ολόκληρο)

Αυτό το θυμάμαι από παιδί, λόγω λεξιλογίου...
Βόηθα, φιλενάδα, βόηθα!
Θέλω να μείνεις στο στόμα μου, να φυτρώνουν λουλούδια που εύκολα θα γίνονται τραγούδια!
...Κι έτσι, δε θα ξεχνάω εύκολα, τα ποιήματά σου!
Μπορείς, πρέπει και θέλω, να μείνεις και στην γλώσσα του λαού, όχι μόνο στον κόσμο της Υψηλής Τέχνης, που είναι και λίγοι!

Φιλάκια και στις δυο, το χάρηκα το στέκι!

Ελπίδα είπε...

καλέ! Είναι δυνατόν να τρέχω εδώ και να μη βρίσκω λινκ της σελίδας του παιδιού;
Και να λιβανίζεις εμένα;
Σκότωμα θέλεις!

lalio laliou είπε...

Ελπίδα μου... τι ωραία που τα λες... !

εδώ είναι το λινκ...http://christosaerikos.blogspot.gr/
Το έχεις στην Κατερ ίν α Δε σπό τη... πάνω δεξιά...

Εδώ, μιλάει η Λαλιώ.. και λέει διάφορα....

μάκια!!!

lalio laliou είπε...

Ελπίδα μου,τον έβαλα στα ιστολόγια που μ' ενδιαφέρουν...

και... εδώ σε έχω... μεν... αλλά, έχω σβήσει και κάποια που σε είχα... (Σε έχω σε λίγα εδώ... δηλαδή... )... Αν συγκρίνει κανείς με το σύνολο των μπλογκ σου... εδώ... ΟΥΤΕ ΔΕΙΓΜΑ... δεν έχω...

Τα λέμε...

Κυκλαμίνα είπε...

Καλέ, καλέ, βάλε σε όλες τις αναρτήσεις που αφορούν Χρήστο, το λινκ του μπλογκ του (σου!)
Είμαι γύρω - γύρω όλοι, μέχρι να το πετύχω!

Να πηγαίνει και ο κόσμος στην ανακεφαλαίωση!
Εύκολο είναι για σένα.
Τσάκα - τσάκα.
>3>3>3

lalio laliou είπε...

Δεν κατάλαβα τι εννοείς... Πρόσθεσα αυτό: Εδώ το μπλογκ ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΕΡΙΚΟΣ: http://christosaerikos.blogspot.gr/

σε όλες τις αναρτήσεις που έχω κάνει για τον Χρήστο

Ευχαριστώ , που δείχνεις τόσο μεγάλο ενδιαφέρον , πράγμα σπάνιο στην εποχή μας...

και.... Καλό Πάσχα!!! Μόλις σκεφτόμουν να σού ευχηθώ... Μαζύ είμαστε... τώρα!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...