Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2017

Η Παρουσίαση... του βιβλίου... στο Πέραμα!! Φωτογραφίες βίντεο... εδώ... !!





φώτο από την φίλη Μαργαρίτα...

οι φίλοι

οι παρουσιάστριες και η συγγραφέας
Λίτσα Γαβριήλ, Δήμητρα Σαβάρη και Ιωάννα Μανωλάκου




Κάποτε θάρθουν να σε πουν

τραγούδι: Λαμπρινή Τζούρκα... 





Στόπα... και στο ξαναλέω... 

τραγούδι: Λαμπρινή Τζούρκα



φώτο από το ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΥ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ

το βιβλίο

το τραγούδι


λίγες γραμμές...έτσι... 
της Λαμπρινής Τζούρκα

οι φίλοι... 

από την άλλη φίλη Μαργαρίτα... 

υπογραφές δώρα... 


το τραγούδι.... 

η συγγραφέας... και το δημιούργημα... "λίγες γραμμές... έτσι..."
αριστερά... η μανούλα, κα Ευγενία Τζούρκα... 

και το βίντεο απ' το Πέραμα, στο λινκ κάνουμε κλικ... 
"λίγες γραμμές... έτσι..."της Λαμπρινής Τζούρκα, παρουσίαση στο Πέραμα...

"λίγες γραμμές... έτσι..."της Λαμπρινής Τζούρκα, παρουσίαση στο Πέραμα...



ΤΑ ΔΩΡΑ: 

ξύλο με το "λίγες γραμμές... έτσι... " από τον κο Τάσο


τα λευκά κυκλάμινα... 



το αλεξανδρινό... 


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






6 σχόλια:

Κυκλαμίνα είπε...

Τα είδα νωρίτερα, κατασυγκινήθηκα, όπως λες κι εσύ, αλλά έπρεπε να βάλω κωδικούς, κ.λ.π.οπότε, έρχομαι σε δική μου στιγμή, να σου πω: "ΑΞΙΑ, Λαμπρινή μου, ΠΡΟΧΩΡΑ!"
Υπέροχη, άκρως συγκινητική, προσπαθώ να φανταστώ όλη την εκδήλωση, στον λίγο προσωπικό ελεύθερο χρόνο που έχω αυτές τις μέρες!
"ΚΕΡΑΣΕΣ, φιλενάδα, κομμάτια ψυχής!ΤΥχεροί όσοι τα "δοκιμάζουν", είτε από κοντά, είτε από μακριά!
Να είσαι γερή κι ευτυχισμένη, να έχεις πάντα και να ΚΕΡΝΑΣ!
Φιλιά πολλά! "ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ"!
(Ζητάω μια μικρούλα κατανόηση και λίγο χρόνο. Ναι; Χτυπάει τηλέφωνο. Σταμάτησε. Άργησα!)

Κυκλαμίνα είπε...

Μάλιστα! ΕΔώ το είχα γράψει!
Εμ! Ένα μυαλό χειμώνα - καλοκαίρι!
Σ'χώρα, φιλιά!

Κυκλαμίνα είπε...

Κι εκείνη δεν απάντησε! Πρωτοφανές!
Εμ! Τώρα θα καταλάβεις και τους διάσημους, Λαμπρινή! Και να θέλουν, δεν προλαβαίνουν!
Φιλιά πολλά, Κάθε Επιτυχία και Ευτυχία, ξαναεύχομαι!
Ε, να μη μιλάω και μόνη μου! Ε;

lalio laliou είπε...

καλώς το μου ,καλέ; εδώ το έγραψες;... και το έψαχνα στο λίγες γραμμές...

τι να πω πού τα έχω πει 1000 φορές... έχω μια φίλη ανεκτίμητης αξίας...

ελπίζω να είσαι πάντα ευτυχής, και να δίνεις

είσαι φαινόμενο...

σήμερα, δεν μπήκα καθόλου, τώρα μόνον σερφάρω... είχα δουλειές αρκετές, και η κούραση πήγε σύννεφο

εδώ, στο μπλογκ δεν έχω κάτι να γράψω (γι' αυτό επιπλέον, δεν είδα τα σχόλιά σου) θα το αφήσω για λίγο στην παρουσίαση και μετά... θα συνεχίσω να γράφω τον πονο μου, και τις χαρές...

σε έχω κουράσει, συγγνώμη

ευχαριστώ πολύ, καλές επιτυχίες ναχεις...


Τα χνάρια είπε...

Λαμπρινή μου, ούτε να το σκέφτεσαι περί σχολιασμών! Καταλαβαίνω πολύ καλύτερα από σένα, πόσος χρόνος σου χρειάζεται, (εκτός αν έχεις φίλους διαχειριστές ή πληρώσεις υπαλλήλους) εφόσον προχωράς και σε δική σου δημόσια ζωή!
Εσύ δεν κατάλαβες ακόμα, πως θα πρέπει να αλλάξεις πολλά, ώστε να προλάβεις, πρώτα εσένα!
Συμβουλή αγάπης, πριν χαθείς, μην νιώθεις ενοχές, όσον αφορά εμένα, για τίποτα!
Εκ των πραγμάτων, για λίγο ή περισσότερο, χάνονται κάποια στιγμή οι άνθρωποι. Αυτό δεν σημαίνει μη αγάπη ή μη ενδιαφέρον!
Αν πάει έτσι, εγώ θα πρέπει κάθε μέρα να σου ζητάω συγγνώμη, για κάποιον λόγο!
Επειδή όμως, δεν είναι αυτό φιλία, ούτε και ένδειξη για το αν στηρίζω ή όχι το βιβλίο σου, αν χαθούμε, να ξέρεις πως θα έχω μείνει, εκεί στα πρώτα σου βήματα, με εγκάρδιες ευχές, να είσαι γερή κι όλο Ν' ΑΝΕΒΑΙΝΕΙΣ, σε όλους τους τομείς!
Και τα επόμενα φυσικά μ' ενδιαφέρουν, μα αν μπω στο τρυπάκι να σου ξαλφρώσω τυχόν άγχος, πολύ φοβάμαι πως θα πετύχω το αντίθετο, πέρα απ' τα δικά μου, χλωμά
υγείας, όρια.
Φιλιά πολλά, ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ και συνέχεια, σε ΟΛΑ ΣΟΥ!Φιλιά και στην μαμά, να περνάτε ΚΑΛΑ, έτσι όπως εσείς ξέρετε!
Υγ. Ευχαριστώ και για τις δικές σου ευχές, ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ!
Όσο υπ΄ρχουν ειδήσεις, ανάγκες και πληκτρολόγιο... και κυρίως ΥΓΕΙΑ, κάπου εδώ θα γυροφέρνω, δεν χανόμαστε! Και να ήθελα, εύκολο είναι;

lalio laliou είπε...

δεστα πουλίτσα μου, χνάρια, Κυκλαμίνα μου... έχω μία φίλη εκπληκτική (εσύ είσαι αυτή)
χθες έδειχνα το βίντεό σου με το βιβλίο μου , στην θάλασσα... και το θαύμασαν...

σε γλυκοφιλώ...

καληνύχτα
κι ευχαριστώ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...