Δευτέρα 10 Απριλίου 2017

OΛΟ ΜΑΖΥ.... και επιμέρους...




Δυσκολεύομαι να μιλήσω.  Έφθασα σε ηλικία

μεγάλη.

Δυσκολία

Lalio

 Έφθασα σε ηλικία μεγάλη. Αλλά, δεν το καταλαβαίνω. Μόνον τον σώμα μου διαμαρτύρεται.    Η ψυχή λέει

άλλα.

η ψυχή


Lalio



Η ψυχή λέει άλλα.  Είναι ακόμα ενθουσιώδης κι ας πέρασαν τα

χρόνια.

πέρασαν τα χρόνια

Lalio


 Πρέπει να ξανανδρωθώ, όμως.  Ήρθε η ώρα να ζήσω μόνη μου. Γι'  άλλη μια

φορά..

να ζήσω μόνη μου


Lalio


Γι'  άλλη μια φορά...  Να μην με νοιάζει τι θα πει ο κόσμος.  Να είμαι στον

κόσμο μου...


στον κόσμο μου...

Lalio




ΚΑΙ ΟΛΟ ΜΑΖΥ!!!! 

Δυσκολεύομαι να μιλήσω.  Έφθασα σε ηλικία μεγάλη. Αλλά, δεν το καταλαβαίνω. Μόνον τον σώμα μου διαμαρτύρεται.  Η ψυχή λέει άλλα.  Είναι ακόμα ενθουσιώδης κι ας πέρασαν τα χρόνια.   Πρέπει να ξανανδρωθώ όμως.  Ήρθε η ώρα να ζήσω μόνη μου Γι'  άλλη μια φορά..  Να μην με νοιάζει τι θα πει ο κόσμος  Να είμαι στον

κόσμο μου...

στον κόσμο μου...

Lalio


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...