Τα μπλα μπλα της Lalio (Lamprini)
Να τα λέμε... λίγο...
Τρίτη 28 Αυγούστου 2018
Αν ήμουν νηπιαγωγός
Αν ήμουν νηπιαγωγός θα τραγούδαγα όλην την μέρα
Οι μικροί μου μαθητές
Δεν θα κάθονταν σε καρέκλα...
αν
Lalio
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου