Τα παιδιά... νο 1
Τα παιδιά... νο 1
Ανεβήκανε τα δύο κοριτσάκια πάνω στην στέγη.
Περπατάγανε.... Με παντόφλες η μία, με αθλητικά η άλλη...
Περιμένω.
Μετράω... 1001... θα μιλήσει ο μπαμπάς. Τίποτα
1002... θα τους τα ψάλλει η μαμά. Τίποτα.
1003... Θα επέμβει η θεία...
Καμμία σημασία...
Βάζω φωνή!!!! "Κάτω!!!!"
Kάτω!
Lalio
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου